18 Şubat 2012 Cumartesi

Geçmişli Şimdiki Zaman

Baştan sona hayatımı düşünüyorum. Masumlukla başlayıp, git gide kirlenen hayatımı. "Biz büyüdük ve kirlendi dünya" değil bence. Biz büyüdüğümüz için kirlenmedi. Dünya hala temiz, kirli olan biziz. Temizlenmek çok mu zor peki ? Geçmişi silmenin, temizlemenin bir yolu var mıdır ? Her ne kadar silemezsek de en azından temiz devam edemez miyiz? Bence ederiz. Şahsen bunu yapmaya başladım. Hayatımı temizlemeye başladım. Çünkü artık nefret ettim. Soğudum. O kadar çok nefret ettiğim şey yaptım ki.. O zamanlar hepsinden nefret etmiyordum tabi. Asla yapmam dediğim çok fazla şey yaptım. Fazlasıyla pişman olduğum çok şey var. Ama fark ettim ki pişman olmak geçmişi temizlemiyor. Her şeyi daha da zorlaştırıyor. O sebeple bende bir karar verdim. Geçmişi unutmanın yolu onun pişmanlığını taşımak değil, o pişmanlıkları tekrarlamamak. Her ne pahasına olursa olsun bunu başarabilirsem, işte o zaman geçmiş geçmişte kalacak.