19 Nisan 2011 Salı

- Hüzünbaz Sevişmeler -

Belli başlı anıları yada anları hatırlatan bir şarkı duyduğumda uzun zamandır içim sızlamıyordu. Bugün ne bu duygusallık bilmiyorum ama içimin sızlaması bir kenara dursun, burnumun direği sızladı resmen. Nasıl bir acı rüzgarıydı o. Burnum sızlayınca anlıyorum ki fena bir ağlamak geliyor. Sinirli halim duygusala döndü nedense. Hala sinirliyim gerçi o ayrı ama bir duygusallık var yani hissediyorum. 


Söyleyecek ne bir sözüm ne de haykıracak bir sitemim kaldı artık. Kendi içimde yaşadığım Hüzünbaz Sevişmeler var sadece. O nasıl bir tabir oldu bende anlamadım ama çıktı işte bir yerlerden. Bu ara çok edebiyatım geliyor engel olamıyorum adeta.. Yazdıklarımın hiç bir anlamı olmasa bile deli gibi yazasım var sadece. İnsanlara o kadar çok laf anlattım ki kendimi çok ihmal ettim. Ben o anlattıklarımı kendime anlatıp acımı da,hüznümü de,melankoli duygumu da içimde yaşayacağım artık. Tamam artık mutlu olmak zamanıdır ama melankolinin de yeri başka be...