4 Haziran 2011 Cumartesi

Acımda da varsın tatlımda da.

Bana nefes alan hiç bir şeyi sevme hakkını vermediler bende "incir reçeli"ni sevdim.


İncir reçeli sendin oysa. Nefes alıyordun. Kafamda yarattığım yüzlerce iğrenç ve hayali karakterlerden sonra kanlı canlı karşımda duruyordun. Seni sevmeyi seçtim ben. Sende benim gibi saklanmıştın. Sende benim gibi hayatın zorbalıklarından kaçıyordun. Benim gibiydin işte. Hayatta aynı yere saklanmaya çalışan iki insanın, camdan aşağı süzülen iki su damlacığı gibi birbirine karışarak yaşama devam etmesi kadar güzel ne olabilir ki başka ? Bütünleşmek zordur. Herhangi bir şeyi sahiplenmek,kalbinde hissetmek çok çok zordur. Emin olamazsın. Sen emin olsan bile karşındakinden emin olamazsın.Sevildiğinden emin olmak , sevdiğinden emin olmaktan çok daha zordur.Bu sebepten dolayı her zaman sevmek daha kolaydır sevilmekten.  O yüzden ben incir reçelini sevdim. Ondan beni sevmesini bekleyemezdim. O bana ait değildi çünkü. Sadece ben sevdim. Onun sevmesini beklemedim. Acabalarla yaşamak istemedim. O yüzden sadece ve sadece incir reçelini sevdim. İncir reçeli sendin. Ben seni sevdim. Çok sevdim.




"Beni zehirleyen her şeyde olduğu gibi sigaramın dumanında bile 'o' vardı. Tatlıda da tuzluda da , ekşide de 'acı'da da 'o' var. Hep var."


(İncir reçeli filminden alıntılar vardır.)