18 Temmuz 2011 Pazartesi

Açtım gözümü, yumdum ağzımı !

Kolların ve ayakların çekilmesi, midede lunapark atraksiyonu, kafada hoş bir dönme. Bunlar aşkın belirtileridir normalde ve şuan ben bu saydığım etkileri yaşamaktayım. Ama insanların bilinçaltı o kadar muhteşem bir şey ki bu muhteşem aşk duygularını saçma sapan şeyler yüzünden su yüzüne çıkartabiliyor. Sabahtan akşama kadar gördüğüm tek erkek, bahçemizde bulunan köpekti çünkü. Aşık olma gibi bir ihtimalim olmadı bugün. Ama resmen kendimi aşıkmış gibi hissediyorum. Ama bilinçaltımı biraz deştiğim zaman vardığım sonuç, yıllardır bünyemde 1 dakikadan fazla barındıramadığım o muhteşem intikam aşkı. Yıllardır plan yapıp yapıp uygulayamadığım ve kendime güvenemediğim binlerce şeyi başarmaya başlamış olmanın verdiği narsizm. Her zaman yanlış olduğunu bile bile uyguladığım,binlerce kez bile bile lades kalıbına uygun olan davranışlarımı değiştirmenin verdiği öz güven. Yumdum artık ağzımı, kelimeler tükendi.  




Sahip olduğunuz tek şey çekiçse, her şey çivi gibi görünmeye başlar. (Abraham Maslow)