31 Temmuz 2011 Pazar

Helal olsun, "Aşk" olsun ! Gözlerimde yaşlar **

Öyle bir haldeyim ki bu aralar. Büyük konuşmak gibi olmasın, nazar değmesin falan ama çok iyi, pozitif ve enerji doluyum. Ağlamayı, sızlanmayı, melankoliyi bir kenara bıraktım soğan doğrarken bile gözlerim dolmuyordu. Hayatımı düzene koymanın verdiği mutlulukla coşup gidiyordum. Geçmiş zaman kullanmam sizi yanıltmasın. Hala öyle. Ama bugün çok tuhaf bir şey oldu. Uzun zamandır çok kırgın olduğum,konuşmadığım bir insanın adına fal baktırdım. O kişinin evleneceği çıktı falda. Gelinliğe kadar tarif etti fala bakan kişi. Fala inandım, evleniyor falan değil mevzu tabi de o anlattıkları hayalimde canlanınca birden gözlerimden yaşlar öyle bir akmaya başladı ki ben bile kendime şaşırdım. Nasıl ağlayabildim o kadar fazla diye. Ama içim çok kötü cız etti. Şahidi ben olacaktım. Her şey çok farklı olacaktı. Onu öyle bembeyaz gelinlik içinde,Peri kızı gibi olduğunu görmek.. neyse kader kısmet işte. Böyle olacağı varmış. Gardım düştü yine bugün. Neyse yarın geçer.(İnanak mı panpa ?)




Bilmezler nasıl sevdik aşk'ı,
Bilmezler nasıl yandık..
Hani durmaz dönerdi dünya,
Biz deli sevdalıydık.
Hani yıldızlar şahitti,
Neden görmezler artık ? (Çoban yıldızım...)