3 Ağustos 2011 Çarşamba

Geceleri yakılan gemiler ^^

Bakmadan duramıyorum. Bakınca da duramıyorum. Aşağı tükürsem sakal bla bla anlayacağın. Tamam salağım biliyorum da , seven insan ne yaparsa , nasıl yaparsa bende öyle yapıyorum. Elimde değil ki başka türlüsü. Çok etkilendim yine gece gece. Ne olurdu sanki... Özledim ! Dayanılır gibi olması özlediğim gerçeğini değiştirmez. Mutluyum, sen yokken de mutluyum, bir şekilde mutluyum. Ama ne demiş Nazım baba :

"Ben sensiz de yaşarım ama seninle bir başka yaşarım."

Ne olurdu sanki böyle olsaydı. O zaman ben üstüme alındığımla kalıp devamını getireyim.

Nasıl kamp kurmuşsan yüreğime, kal hep öyle.
Zaman geçmesin, ölme. 


Omzumda başın eksik,
Yatağımda kokun.
Tenimde tenin eksik,
Gel de bir dokun.

//Platonik sevmek zordur. Her hareketi üstünüze alınmak istersiniz ama onlar başkasına aittir, kalbi de dahil.