28 Ağustos 2011 Pazar

Söyleyemem derdimi*

Hiç bir zaman isyan etmem. Ne olursa olsun. Bunda da vardır bir hayır der geçerim. Kolay geçemeyeceğim şeyler tabi ki her zaman olmuştur ama bir şekilde geçiyor işte. Ama ilk defa soruyorum kendi kendime, "Allah'ım bana nasıl bir kader yazdın?" diye. Çıkamıyorum işin içinden. Deli gibi ağlamak isterken gülmek o kadar zor, o kadar yaralayıcı bir şey ki.. Dayanamıyorum artık. Başka yolu olmadığına ikna oldum artık sanırım. Düşüncelerimin de sadece hayal olduğuna tabi.. İstemeye istemeye bazı şeyleri yapmak zorundayım. Ne olur Allah'ım bunca zamandır olmadı ama bu sefer olsun. Söküp al onu kalbimden,beynimden,hayatımın her yerinden. Ne olur !



Vazgeç gönlüm sen bu aşktan,
Sana kıymet verenmi var.
Unut dertten zevk almayı,
Seni ancak seven anlar.


Quec'est Triste