10 Ekim 2011 Pazartesi

Tek bir kişiye ithafen **

Bloğumun duayeni olan can dostum. Yazı yazdığımı ben haber vermeden önce zaten okumuş olursun genelde. Günlerce,saatlerce,güneşin batmasından,doğmasına kadar geçen saatler boyunca elimizde bira,kumlar üzerine serili bir şekilde çok fazla konuştuk. Her konuştuğumuzda yeniden tanıdık birbirimizi. Bunca zamandan sonra hala konuşacak bir şeyler bulduk,hala daha da buluruz. Bloğun adında bile geçecek kadar çok önem veriyorum gerçeklere. Bir durup düşün, gerçekten o gerçeklikte hiçbir şey yok hayatımızda. Yeri geldiğinde kendimizde bile bulamıyoruz o gerçekçiliği. Neyse bunlar uzun mevzular,şuan modumda değilim. Sana burada,bloğumun huzurunda tek bir şey söylemek istiyorum. Seni çok seviyorum ve her zamanda yanındayım. Öptüm bay.


Medya9 Hayırlı işler diler.



....
baktım gökte bir kırmızı bir uçak,
bol çelik bol yıldız bol insan.
bir gece sevgi duvarını aştık..
düştüğüm yer öyle açık seçik ki,
başucumda bir sen varsın bir de evren.
saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi..
yalnızlığım benim çoğul türkülerim,
ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi...
_________________________________

başka türlü bir şey benim istediğim.. 
ne ağaca benzer, ne de buluta !..