15 Kasım 2011 Salı

Si(l/k)icem gelmişi,geçmişi !

Nasıl silsem geçmişimi ? Ne yapsam ne etsem de temizleyebilsem tüm renkleri ? Hiç anlamadın ki sen. Hiç hemde. Hiç kimsenin isminin yanında bir isim duyduğumda bu kadar yanmadı ki benim içim. Hiç kimse için ihtimaller denizinde boğulmadım bu kadar. Hiç kimse için tüm hayatımdan vazgeçmek istemedim. Yanlış çünkü. Bir insanı hayatının merkezine koymak çok yanlış. Ama bu yanlışı bile bile hiç kimse için bu kadar çok vazgeçmedim her şeyden. Daha önce herkesin yerini tutabilen hiç kimsem olmamıştı benim. Hayatımın her evresinde nefes kadar yakın olmak istediğim hiç kimsem olmamıştı. Hiç kimsenin ismi, lügatımı süslemedi seninki kadar. Hiç kimse için "Neden seviyorum?" sorusuna, cevap bulamadığım olmadı bu kadar çaresizce. Senin hayaletinin bile uğramadığı bütün kalabalıklarda, fütursuzca yalnızdım. Sadece gölgeni,onca kalabalığa tercih ettim bütün çıkmazlarda. 


Fazla söze gerek yok işte..


________________________________________________
Daha nen olayım isterdin ? Onursuzunum senin !


Tütün kokulu kadınlar yarattınız ey esrik adamlar.