6 Aralık 2011 Salı

Sor bana pişman mıyım ?

Yeni birini sevmek.. Çok zor tabi ki. Ama ani bir şey değildi bu. Böyle olmasını istemiyor muydum ? Ama senin gibi birini değil. Yada bana her acı çektirenler gibi. Mazoşistim, evet. Acı çektireni sevmek alışkanlık olmuş. Fark etmedin mi zaten hiçbir şey umurumda değildi. Aslında o senin yanındaki, benim ben olduğum halimde değildi. Sadece yanında olmak istedim. Yanımda olmanı istedim. Bir tenin sıcaklığı, uzun zamandır ilk defa bana bu kadar tanıdık geldi. Uzun zamandır ilk defa, başımı göğsüne yasladığım adamı gerçekten istedim. Sevip sevmemesi önemli olmadan..Kafamda hiçbir soru işareti oluşmadan.Ellerimden kayıp gidişini izlediğim her insan çok yordu beni. Susup oturamazdım. Yanında mutluyken ve bunun adına aşk diyebiliyor iken bunu içime atamazdım. Boşluk değil bu biliyorum. Aşk gibi ama o da değil. Mantığıma aykırısın çünkü. O yüzden oldu bu. Bütün duygu yoğunluğum, aşka olan aşkım ve acıya olan bağlılığımdan ötürü oldu. Bütün diyeceklerim bunlardan ibaret adam. Sevgiyle kal :)


"Üzülürsün" diyorsun.. Merak etme. 
Bana yazı yazdıracak kadar bulandırdın, evet.
Ama işler artık bende böyle yürümüyor..
Suya "cemre" düşmeden temizlenir buralar.


No more string attached.


Sevmeyeceksin beni…Biliyorum bu şehri bana dar edeceksin… 
Çünkü anladın; sevgimden tanıdın beni.O yanık, o hasta bakışımdan…Uçuruma atlar gibi sevdalanışımdan… Sevmek deyince, hemen ardından, ölüm, dememden anladın… Anladın ve kardeşini bir kabustan uyandırır gibi çırılçıplak gerçeğe uyandırdın beni; uyandırdın ve kaçtın… 

Çünkü sen de benim gibiydin; sen de benim gibi seni sevmeyeni sevdin hep.
Sana acı çektireni…Seni aramayanı, telefonlarına çıkmayanı, çıkınca seninle bir küfür 
gibi konuşanı sevdin…Sen de benim gibi seni incitip üzeni sevdin hep. Bakışından hissettim bunu, kokundan, dokunuşundan… Beni sevmeyecektin biliyorum ama…Ama, öyle susamıştım ki kendim gibi birini sevmeye…Öylesine muhtaçtım ki gerçekten incitilmeye, gerçekten acı çekmeye, kendim gibi birini özlemeye öylesine muhtaçtım ki, seni tanır tanımaz çözüldüm… 
Sana da olmuştur…Öylesine susamışsındır ki sevilmeye, kendin gibi birini 
bulunca tutamaz kendini, herşeyi, belkide söylenmiycek her şeyi o an, garip bir 
telaşla söylersin… 
Aslında bu oyunda herkes birbirini yok ediyor… 
Ben birilerini, o birileri başkalarını.Sen beni…Seni bir başkası… 
Hem çok iyi biliyorum; beni sevsen bile hiç kapanmayacak bu yaram…Seni biri 
sevse de hiç kapanmayacak bu yaran… 
Aşk niye acı verendir hep niye büyük yaralar açar hep kalplerde... Yıllar geçsede niye kapanmaz açılan bu yaralar...(alıntıdır)

__________________________________________________________