9 Ocak 2012 Pazartesi

Bir şey eksik, yada çok şey fazla**

Önemli olanın hangisi olduğunu çok sorgulamaya başladım bu ara. Her şey birbirine girdi. Geçmişten kurtulamıyorum dedikçe, aslında derdimin geçmiş olmadığının farkına vardım. Asıl önemli olanın hisler olduğunu zaten biliyordum ama daha farklı bir gerçeklik uyandı beynimde. Geçmiş hakkında konuşmak bile istemiyorum mesela.. Özlemde değil bu başka bir şeymiş. Bana güzel zamanları, yada kendim olduğum zamanları tekrar hissettirmeyen herhangi bir şeye özlem duymuyorum. Tüm mesele nasıl olduğum ve nasıl olmak istediğimle ilgili sanırım. Ama bazen öyle bir an geliyor ki elim kolum bağlı, çıkamıyorum işin içinden. Sorunun ne olduğunu bulmaya ve çözmeye çalıştıkça ne istediğimi bilemez oldum. Geçmişi istemiyorum, şuandan memnun değilim. Geleceğe dair umutlarım kırılmaya başladı. Peki ne istiyorum ben ? Neden bahaneleri bir kenara bırakamıyorum? Sadece sıkılmışlık var. Bezmişlik var. Nasıl kurtulunur peki bu durumdan ? Seçenekleri görüp beğenmek değil, seçenek yaratmak istiyorum. Hiçbir şey yada hiç kimse bunu değiştiremesin istiyorum. Çok şey mi istiyorum. Çok mu zor? Geçmişi recover edip geleceğe yayınlamak çok mu imkansız? Neyse işte öyle.


(Bu arada "bir şey" diye bir şey olmasa yazarken ne yapardım acaba :D )