18 Ocak 2012 Çarşamba

-di'li geçememiş zaman**

Evet, tam bir sene oldu. Bu şarkının aklıma tamda bugün gelmesi çok tuhaf değil mi ? Diğer bütün rastlantılar gibi.. Bilinçaltım mı yapıyor bunu bana bir türlü anlam veremiyorum. Ama hayır, bilinçaltım olamaz. Çünkü tarihleri pek önemsemem, daha fazla önem verdiğim bir şeyler varsa. Şarkı diyorduk, evet. Mimoza çiçeğim.

2011 yılının gün ve saat olarak tam bu zamanı aynı şarkıyı dinleyerek sarhoş olmuş ve ellerimi kesmiştim. Gurur duyduğum bir şey değil tabi ki.. Ama bir sene geçmiş olmasına rağmen hala aynı olmam beni gerçekten strese sokuyor. Peki ya tesadüfen, tam 1 sene arayla, uyguladığım kişisel gelişim testini bulmam ? Tam 1 sene sonra aynı günde.. ve onda da her şey tamamen aynı kalmış. Yine aynı berbat haldeyim. İkisinde de. Bu kadar çok şey yaşanmış ve değişmiş olmasına rağmen neden hala bir şeyler değişmiyor ? Neden ben hala, artık hiç bir sebebim kalmamasına rağmen "Mimoza Çiçeğim" şarkısını dinlerken gözyaşlarıma hakim olamıyorum ? Neden hala kişisel gelişim testlerindeki soruların hiç birine nasıl cevap verileceğini bilmiyorum ? Yada verdiğim tüm o saçma cevaplar neden hala aynı ? Bu sonu gelmeyen boşluğun başladığı yere mi gitmeliyim, bütün çözüm orası mı ? Yoksa bu boşluğu tamamen görmezden gelip, üstüne bir şeyler mi örtmeliyim ? Hala bilmiyorum.. Hala sarhoş kafayla aynı şarkıyı dinleyip, hayatının nereye gittiğini bilmeyen ve ne yapması gerektiği hakkında hiç bir fikri olmayan o çaresiz kişiyim. Neyse ki tek bir fark var. Ellerimi kesemeyecek kadar çok seviyorum artık. Bu sevme olayı bile, eskiden asla sahip olmak istemediğim o büyük egoyu anımsatıyor.. ve evet, ne yazık ki artık ona sahibim sanırım. Bu ego, inat ve tüm saçma diğer şeyler nereden geldi ? Daha da önemlisi nasıl gidecek ?

Ne istediğim yada ne istemediğim hakkında en ufak bir fikrim yok. Ne yapacağımı da bilmiyorum tabi. Bir şeyler yapmam gerektiği çok açık. Ama ne ? Nasıl ? Ne zaman ? Nerede.. Son zamanlarda sürekli dediğim gibi.. "Sıkıldım". Gerçekten bir şeyler yapmalıyım artık. Hatta "bir şeyler" kelimesini kullanmayı bırakarak başlayabilirim. Çok fazla kullanır oldum ya. Damn.

"En doğru zaman canım istediği zaman, anlaştığım zaman kendimle.."
(Çalan şarkıda geçen bu söz tam zamanında geldi sanırım. Tamam, iyi, güzel ama NE ZAMAN ?)
______________________________

Yeni bir hayat kurdum, içine huzur koydum. Yaslandım arkama dünü kovdum...
(Yukarıdaki -di'li geçmiş zaman cümlesinde anlatılanları gerçekleştiremeyen korkak özneyi bulun.)