18 Eylül 2011 Pazar

Sevişmeler korkak değil../..Düşler yaralı** (Alıntıdır)


selamıma düşerse aşk, 
ellerinden öperim 
mümkünse kavgasız zamanların, 
incelikli sabahlarında görüşelim


zaten susmayacaktım 
sadece avutacaktım vedaları 
bir kadeh şarap içer misiniz..? Ardından, 
uyuturuz bütün sefil aldanışları 


tutkunun doruklarında bekliyorum 
müsaitseniz, 
beraber kandıralım isimsiz dokunuşları 


beni beklerken buldular kaçıp giden sevdaları 
iyi niyetime gelmiş, 
artık tutuklamıyorum duasız sürüklenen kayıpları 


utancımı bağışlayın, 
korkularımdan temizleyemedim fütursuz soyunmaları 
sakıncası yoksa yardımınızı isteyeceğim, 
o narin ellerinizle üzerimden çıkartır mısınız, 
işe yaramayan yılışık avuntuları..? 


gözlerimden öpmeyin, ayrılık getirir 
batıl bir inanç doğru ama, 
siz dudaklarınızı dudaklarımda gezdirin 


hayır, üşümüyorum 
dirileşen, biriken özlemlerimin teni 
ışıkları yakmayın ne olur, 
nefesiniz gözlerimin rehberi 


biliyorum, beni sevmek istiyorsunuz 
ama önce bir itirafım olacak; 


düşlerime tecavüz ettiler, 
bakire değil gülümseyişlerim 


..artık her şeyi öğrendiniz 
isterseniz şimdi beni, 
sev(mey) ebilirsiniz....

Pelin Onay