30 Mayıs 2011 Pazartesi

..ama bundan sonra keşkeler olmaz belki **

Yazacağım bu yazıyla bütün yazdıklarımı inkar etmiş gibi olacağım ama (!) bugün gerçeğim bu. Ya da şöyle söyleyeyim bugün benim için gerçek diye bir şey yok. Daha doğrusu bu son bir kaç gündür. Sadece ben ve düşüncelerim var. Bir de yazdığım şiirler. Ben ne istersem gerçek o artık. Ama gerçekten gerçek. Gerçekliği bozmak istemiyorum. Elimden geldiğince isteklerimi de buna göre ayarlamaya çalışacağım işte. Hata oradaymış aslında. İsteklerde. Eğer elinizde büyük bir sorun varsa birden onun yok olmasını istemek kadar mucizevi olan isteklerde bütün sorun. Elimizde ki bir kağıt topunu bir anda ikiye ayrılacak şekilde yırtamıyoruz değil mi ? Peki o topu 5-10 parça halinde bölerek yırtmayı denesek ? Belki aynı şeyi 5 kere fazla yapmış oluruz ama istediğimiz sonuca ulaşabiliriz. Eğer istekler imkansızsa biraz uğraşmaya değmez mi :) Konu nereden başlayıp nerelere gitti yine. Eskiden "keşke"ler vardı. Artık "ama" lar var. "Belki"ler ve "ama"lar , her zaman "keşke"lerden daha iyi olsa gerek. Dikkate alın derim. Gerçekten gerçek yani.

Belkilerim,sonralarım,keşkelerim olmadan yaşayabilir miydim ? 
Bakıcaz.