6 Mayıs 2011 Cuma

Sakın Tek Bir Kelime Etme Çünkü İnanırım

Ne güzel demiş diyen. İnanırım. Gerçekten inanırım. Seven insan sevdiğinden gelen her sözü kalp süzgecinden geçirip öyle beynine iletir. "Seni seviyorum ama arkadaş olarak" dediği anda bile algılanan tek şey "Seni seviyorum" cümlesi olur çoğu zaman. İnsanın kendini kandırması iyi bir şey değildir. Bu yüzden konuşmaması daha iyidir belki de. Bizde bu moda girdik sonunda. Gün boyunca aramızda mevzu bahis geçen 3 tane konu var. Evet 3 tane. Birincisi "çay", ikincisi "ilan", üçüncüsü "müziğin sesi" .. İyi midir kötü müdür bilmiyorum ama her tekrarlandığında bunlar içim biraz daha yanıyor. Eski hallerimizi hatırlayınca hele.. Anılardan kurtulamam ki ben. Hadi geçtim anıları kendimden,beynimden,hislerimden kurtulamam ki.. 1 metre uzağımda duruyor be ! 1 metre ! Nasıl dayanılır ? Ne yapılır ne edilir hiç bir fikrim yok. Kopardım kayışı sonum selamet !