18 Mayıs 2011 Çarşamba

Ayna ayna söyle bana ! Ne söylediğin önemli değil yeter ki söyle !

Kendi kendimle konuştuğum için deli olduğumu düşünür oldum. Peki umurumda mı ? Hayır ! Kendim hariç kimseye söyleyemediğim o kadar çok şey var ki.. E kendimle de konuşmayıp ne yapacağım ? En azından sesli bir şekilde kendime söylüyorum ki bazı şeyler sessiz kalıp içimi dağlamasın. Sesli söyleyemeyip,sadece düşündüklerim de az değil hani. Beynim hiç durmuyor ki. Sürekli düşünüyor. Sürekli konuşuyor. Ama en çok "O"nunla konuşurmuş gibi konuşuyor. Ama bu bir şikayet değil artık. Eskiden şikayetti. Artık değil. Kabullendim artık. Çünkü konuşamıyorum. Hiç bir zaman da konuşamayacağım gibi hissediyorum. O konuştuğunda her şey kilitleniyor,zaman duruyor sanki.. O konuşsun,anlatsın yeter ki.. Beynimde bulunan bütün zıt düşünceler bir anda değişiveriyor. Bundan nefret ediyorum ama yapacak bir şey yok her zamanki gibi. 


Konuşamadıkça her şey o kadar eskidi ki.. İçimdekileri dile getirmeye niyetlendikten sonra anladım ki çok bayatlamış her şey. Sanki asırlar önce yaşanan olayları anlatacakmışım gibi hissediyorum konuşursam. Kimsenin umurunda olmayan,saçma,gereksiz,acınası laflar. Ama konuşmalıyım,içimi dökmeliyim bir şekilde. Zor çünkü böyle. Kafayı yedirtir. Bunaltır. Ya gerçek'ten uzaklaştırır, yada tam tersi gerçeğin dibine sokar adamı. Kendimle konuşa konuşa , insanlarla konuşmayı unuttum. Aynı zamanda çok özledim.Biriyle deliler gibi saatlerce konuşasım var. Sadece konuşayım o dinlesin. Ama öyle herkes değil. İstediğim kişiyi istiyorum ama istemiyorum. Ben ne istiyorum amk ya ?! Bu blog da hep gerçekler olsun istemiştim ilk açtığım zaman. Bu yüzden gerçekten gerçeği söylüyorum. En çok istediğim , her şeyi ve herkesi unutmak. Son 4 seneyi tamamen unutmak. Ama insanlara güvenmemem gerektiğini değil. Sadece insanları unutmak. Ne bileyim işte öyle bir şey. Ha tabi şuan ki tecrübelerimle 4 sene öncesine dönmekte iyi giderdi hani. 


Ama biliyorum ki beni en güzel dinleyecek kişi yine aynada gördüğüm yüz olacak. Devam böyle iyidir iyi ^^  fak !

Ayna ayna ! Ey ayna.. Söyle hadi bana. Kaç yüz binlerce çaresiz kişi var benim gibi daha ?