8 Mayıs 2011 Pazar

.. ve Tarih Tekerrür Eder !

Geldiğimiz noktaya bak. Şu geldiğimiz noktaya bir bak. Başa döndük yine her zaman olduğu gibi. Yazmışımdır ille bir insanı unutmak için gerçekten içimden gelmesi gerektiğini.. Artık geliyor. Geçen zamanların bir yerlerinde tekrar yaşamıştım bu hisleri. O zamanda içimden geliyordu unutmak. Gerçekten geliyordu. Neredeyse başarmıştım da. Ama bu sefer başka. O sefer de başkaydı ama bu sefer bambaşka. Bilmiyorum işte. Artık her şey o kadar başka ki.. Bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Can sıkıntısı ve içinde ki öfkeyi boşaltma arzusu yüzünden kaybettiğin şeye bir bak ! Gerçekten artık üzülmüyorum. Hiç üzülmeyeceğim anlamına gelmiyor tabi ki. Melankolik olduğum bir gece yarısı ille hüzün basacaktır sinsi sinsi. Bir kere basar,iki kere basar, hadi 20 kere bassın. Bundan sonra hayatımda olarak, bir gün çıkıp da söylediğin ve beni mahveden tek bir sözünü duymaktansa 20 kere ölüp ölüp,yavaş yavaş unutmayı yeğlerim. Bu arada 20 kere ölüp dedim ama biz zaten bir kere öldük. Bu saatten sonra bu ne sana koyaaaar ne de bana.. Hadi kal sağlıcakla !